17 kwietnia 2024 roku odbędzie się kolejne wydarzenie w ramach 12. edycji Akademii e-marketingu w Tarczyński Arena we Wrocławiu. Akademia oferuje darmowe szkolenia z budowania strategii rozwoju biznesu w internecie, skierowane do właścicieli małych i średnich firm. Spotkania są organizowane w kilku dużych polskich miastach, a uczestnicy będą mieli okazję zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu tworzenia stron www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych, spotykając się z ekspertami.
Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas 12. edycji Akademii e-marketingu odbędą się w 14 lokalizacjach w największych miastach w Polsce w cyklu wiosenno-jesiennym, tak jak w ubiegłym roku. Organizatorzy starają się wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności i zapewnić uczestnikom inspirujące otoczenie.
Zaplanowano szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MSP w Tarczyński Arena przy al. Śląskiej 1 we Wrocławiu na 17 kwietnia 2024 roku. Doświadczeni eksperci poprowadzą szkolenie, podczas którego uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz skorzystają z darmowego doradztwa i konsultacji.
„To już 12. sezon inspirujących spotkań z właścicielami małych i średnich firm z całej Polski, pełen ciekawych rozmów, marketingowych wyzwań i zaskakujących pytań, na które zawsze szukamy odpowiedzi. W tej edycji wracamy ze sprawdzoną już formułą szkoleń uzupełnioną cyklicznymi spotkaniami online, które spotkały się z ciepłym przyjęciem naszych słuchaczy. Mogę śmiało powiedzieć, że dziś Akademia e-marketingu to także aktywna społeczność przedsiębiorców, która zdobywa wiedzę, wymienia się dobrymi praktykami i buduje silne lokalne relacje biznesowe. A my w tym z radością uczestniczymy, podpowiadając, jak budować skuteczne strategie marketingowe! Cieszymy się na kolejne spotkania, na których opowiemy o tym, w jaki sposób wykorzystać narzędzia internetowe do zwiększenia rozpoznawalności swojej marki i osiągnąć sukces w biznesie” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Program Akademii e-marketingu oferuje uczestnikom spotkania z ekspertami, którzy dzielą się swoją wiedzą w sposób przystępny i interesujący. Uczestnicy otrzymają praktyczny poradnik dotyczący rozwoju biznesu w internecie, obejmujący tematy takie jak budowa stron internetowych, skuteczne działania SEO i narzędzia promocyjne, np. Google Ads. Ponadto, program zapewnia wgląd w budowanie strategii marketingowej w mediach społecznościowych oraz sposoby pomiaru efektywności działań marketingowych.
W trakcie programu Akademii e-marketingu uczestnicy mają okazję uczestniczyć w spotkaniach z ekspertami, którzy przekazują kompleksową wiedzę w sposób interesujący. Każdy uczestnik otrzyma praktyczny poradnik na temat rozwijania biznesu w internecie, z zakresu budowy stron internetowych, skutecznego SEO, narzędzi promocyjnych takich jak Google Ads oraz strategii marketingowej w social mediach i pomiaru skuteczności działań marketingowych.
„To oczywiste, że każda firma chce odnieść sukces i poszerzyć grono swoich klientów. Środkiem do celu jest dziś internet. Ale potrzebna jest również znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji online. Program szkolenia zbudowaliśmy na bazie nie tylko naszego wieloletniego doświadczenia, ale również w oparciu o konsultacje, sugestie i potrzeby małych i średnich przedsiębiorców. Dzięki temu precyzyjniej odpowiadamy na ich potrzeby. Podczas spotkań Akademii chcemy przekazywać najnowszą, sprawdzoną wiedzę z zakresu marketingu internetowego” – dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
Warsztaty stanowią świetną okazję do podzielenia się doświadczeniami oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych, zwłaszcza na lokalnym rynku. W wydarzeniu weźmie udział kilkuset właścicieli małych i średnich firm.
Podczas spotkań ze specjalistami przedsiębiorcy będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na temat tworzenia stron internetowych, e-sklepów, SEO, reklamy internetowej i komunikacji w social mediach. Oprócz tego, będą mieli okazję dowiedzieć się, jak dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć sprzedaż oraz skorzystać z przydatnych narzędzi, takich jak Google Ads. Eksperci omówią również zmiany w przepisach prawa, takie jak dyrektywa Omnibus, nakładająca nowe obowiązki na e-sprzedawców. Spotkania będą sprzyjały inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami.
„Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do aktualnych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić podczas naszych spotkań. Przede wszystkim chcemy pomóc małym i średnim firmom w przystępny sposób przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Akademia e-marketingu cieszy się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców, a w 2023 roku wzięło w niej udział ponad 3000 właścicieli małych i średnich biznesów. Programy szkoleń są dostosowane do ich potrzeb, a eksperci WeNet edukują, podkreślając znaczenie świadomego prowadzenia firmy w erze wirtualnej rzeczywistości.
Udział w Akademii e-marketingu jest darmowy. Aby zapisać się na szkolenie, należy wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej akademiaemarketingu.pl.
WeNet eksperci regularnie organizują spotkania edukacyjne w formie webinarów, skierowane do wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu.
Aby nie przegapić zapisów, zalecamy regularne sprawdzanie projektów na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
Partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i pomaga im dotrzeć do klientów w swojej okolicy.
Partnerzy 12. edycji Akademii e-marketingu to: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Partnerami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet były: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska oraz Force News Wrocław.
Co oferuje WeNet?
WeNet to firma specjalizująca się w doradztwie internetowym. Posiada zespół ponad 1500 ekspertów, którzy oferują kompleksowe rozwiązania dla biznesu, zwłaszcza dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma oferuje szeroki zakres usług internetowych, takich jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie kampanii reklamowych, marketing lokalny online, e-commerce i hosting. WeNet obsługuje już 70000 małych i średnich firm, działając w całej Polsce i posiadając biura w 17 lokalizacjach.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl