Uczestnicy panelu dyskusyjnego podczas XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach apelowali o przyspieszenie uruchomienia systemu kaucyjnego i domknięcie obiegu zamkniętych surowców. Zamiast tylko teoretyzować, należy działać, aby zoptymalizować system – podkreślali.
PLL LOT rozpoczęły drugą odsłonę kampanii wizerunkowej pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”, skupiając się na promocji swoich pracowników.
Bohaterami kampanii zostali członkowie personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT – pierwszy oficer B737 Patryk Bucholc, stewardesa Ada Kołodziej, pierwsza oficer B787 Magdalena Pyszyńska i steward Dariusz Żelazko.
Od 1 maja 2024 roku, kampania wizerunkowa narodowego przewoźnika rozpoczęła się na terenie całej Polski. Jej celem jest promowanie nowych kierunków w siatce połączeń LOT-u oraz podkreślenie roli pracowników w tworzeniu doświadczeń z podróży.
Drugą odsłonę kampanii wizerunkowej narodowego przewoźnika rozpoczęto 1 maja 2024 roku, kontynuując znany slogan „Ważne, z kim podróżujesz”. Slogan ten nawiązuje do platformy komunikacyjnej, której premiera miała miejsce we wrześniu 2023 roku.
Nowa odsłona kampanii PLL LOT – bezpieczeństwo pasażerów na pierwszym miejscu
Kampania wizerunkowa PLL LOT kontynuuje swoją misję podkreślania znaczenia bezpieczeństwa pasażerów. Bohaterami drugiej odsłony są przedstawiciele personelu kokpitowego i pokładowego, których pasażerowie mogą spotkać na co dzień w trakcie podróży. Wśród nich znaleźli się Patryk Bucholc (pierwszy oficer B737), Ada Kołodziej (stewardesa), Magdalena Pyszyńska (pierwsza oficer B787) i Dariusz Żelazko (steward), którzy symbolizują zaangażowanie narodowego przewoźnika w zapewnienie bezpieczeństwa podczas podróży.
Kontynuacja kampanii wizerunkowej ma na celu zwrócenie uwagi na nowe połączenia w siatce przewoźnika, co jest potwierdzeniem realizacji strategii na lata 2024-2028. Polskie Linie Lotnicze LOT w tym roku zainaugurowały rejsy do Taszkentu, wznowiły połączenia do Aten, a od czerwca uruchomią kolejne dwa nowe kierunki – Rijad i Oradeę.
„Nowa odsłona kampanii jest kontynuacją działań związanych z rozwojem marki LOT, w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Wartość LOT-u tkwi nie tylko w atrakcyjnych połączeniach, ale przede wszystkim w ludziach, którzy ją tworzą. Dlatego też, w drugiej odsłonie kampanii, koncentrujemy się na ich rolach i pokazujemy, że to właśnie oni dbają o wyjątkowe doświadczenia w podróży z PLL LOT. Hasło „Ważne, z kim podróżujesz” powstało z myślą o pasażerach – o tych, którzy marzą o odkrywaniu świata i o tych, którzy nieustannie szukają inspiracji. Zapraszamy wszystkich podróżujących, by odkrywali nowe kierunki i realizowali podróżnicze marzenia na gościnnych pokładach PLL LOT” – podkreśla Ewa Lampart, dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.
Zachęty do udziału
Aby promować drugą fazę kampanii wizerunkowej „Ważne, z kim podróżujesz”, planowane jest wykorzystanie reklam zewnętrznych, w tym tradycyjne billboardy, nośniki citylight oraz reklamy cyfrowe. Kampania zewnętrzna będzie trwać do końca maja, natomiast pozostałe działania promocyjne będą kontynuowane do sierpnia 2024 r.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z materiałami promocyjnymi oraz na gościnne pokłady PLL LOT, bo „Ważne, z kim podróżujesz”!
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. oferują bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. LOT konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługiwane są przez Boeingi 787 Dreamliner, jedne z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to 12 najstarsza linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Pochodzenie wiadomości: pap-mediaroom.pl