Według zapowiedzi Ministerstwa Klimatu i Środowiska, projekt tzw. ustawy odległościowej ma doprowadzić do rzeczywistego odblokowania energetyki wiatrowej na lądzie w Polsce – powiedział Piotr Ciepiela, radca prawny specjalizujący się w prawie energetycznym z kancelarii Baker McKenzie, biorący udział w debacie „Energetyka wiatrowa w Polsce” na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.
CINCINNATI–(BUSINESS WIRE)– Procter & Gamble (NYSE: PG), partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r. W ramach tych planów, ponad 30 marek należących do P&G, takie jak Pampers, Ariel, Fairy, Venus, Gillette, Always, Head & Shoulders, Oral-B i ZzzQuil, zaprezentują kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą. Dodatkowo, marki P&G nawiążą partnerstwa z ponad 100 olimpijczykami i paraolimpijczykami oraz uruchomią programy sprzedaży w detalicznych sklepach stacjonarnych i internetowych ponad 150 sprzedawców z całego świata. Ponadto, marki P&G dostarczą wybitne produkty i usługi na rzecz 22 000 olimpijczyków i paraolimpijczyków oraz ich personelu w wiosce olimpijskiej, w tym usługi żłobka z marką Pampers, salonu kosmetycznego z markami Pantene, Head & Shoulders, Mielle, Gillette i Braun, gabinetu dentystycznego z marką Oral-B oraz pralni wspieranych przez markę Ariel.
Prasa zawiera treści multimedialne. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240514886098/pl/
Podczas wydarzenia sportowego w Paryżu, ponad 30 marek P&G dotrze do miliardów zaangażowanych konsumentów z całego świata, promując swoje produkty i inspirując się rekordowymi wynikami najlepszych sportowców. Marki produktów gospodarstwa domowego i preparatów kosmetycznych P&G ruszają z kampaniami marketingowymi inspirowanymi olimpiadą i paraolimpiadą, promującymi najlepiej sprzedające się produkty, takie jak:
Pampers, Ariel, Fairy, Gillette Venus, Gillette, Always, Head & Shoulders, Oral-B i ZzzQuil prezentują swoje kampanie związane z wsparciem dla sportowców i promocją zdrowego trybu życia. Produkty tych marek są dedykowane małym zawodnikom, pielęgnacji odzieży sportowej, mycia naczyń, pielęgnacji skóry, higieny jamy ustnej oraz zdrowego snu. Każda z marek stawia na innowacyjne produkty, które mają pomóc sportowcom w osiągnięciu najlepszych wyników.
„Każdego dnia marki P&G dostarczają konsumentom doskonałe produkty godne zaufania, które wychodzą naprzeciw ich potrzebom w zakresie gospodarstwa domowego oraz higieny osobistej, wspierając całe rodziny” – powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marek w P&G. – Zainspirowało to nas do promocji sposobów, w jakie te wspaniałe bestsellery służą sportowcom, rodzinom i miłośnikom sportu, umożliwiając im koncentrację na kolejnych rekordach, zarówno podczas olimpiady czy paraolimpiady, jak i w najważniejszych momentach codziennego życia”.
Wraz z nadchodzącymi igrzyskami, marki P&G i ponad 150 dostawców z ponad 40 krajów świata planują programy towarzyszące w sklepach stacjonarnych i internetowych. Współpracując ze sprzedawcami, P&G ma na celu promowanie olimpiady i paraolimpiady, stymulując wzrost i tworzenie wartości. Z okazji paryskich zawodów w 2024 r., marki P&G uruchamiają kampanię „Mistrzowie codzienności” w sklepach detalicznych z całej Europy, oferując wybitne produkty dostosowane do potrzeb sportowców, ich rodzin i fanów.
Podczas nadchodzących igrzysk P&G zapewni jeszcze większą gamę produktów i usług dla sportowców, umożliwiając im skupienie się na osiągnięciu najlepszych wyników. Marki P&G będą oferować wsparcie dla ponad 22 000 sportowców i ich personelu w wiosce olimpijskiej, zapewniając dostęp do różnorodnych produktów i usług, takich jak między innymi:
Pierwszy żłobek z marką Pampers podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich w Paryżu zapewni sportowcom dogodne warunki dla podróżujących z pociechami, dostarczając wysokiej jakości pieluchy i chusteczki, oraz przestrzeń do zabawy i spędzania czasu w rodzinnym gronie.
„To wspaniałe, że marki P&G dostrzegają kwestie mające największe znaczenie dla sportowców i pragną wyjść im naprzeciw podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich na wiele znaczących sposobów” – powiedziała sześciokrotna mistrzyni olimpijska, Laura Kenny. – W przypadku sportowców, którzy chcą pogodzić życie zawodowe z obowiązkami rodzicielskimi, możliwość spędzenia czasu ze swoimi pociechami w łatwo dostępnym miejscu, jakim jest żłobek zorganizowany przez Pampers, stanowi doskonały sposób na udzielenie im cennego wsparcia podczas igrzysk”.
P&G oraz marki P&G nawiązały również współpracę z ponad 100 najlepszymi sportowcami z całego świata, wspierając ich wysiłki zarówno w sporcie, jak i poza nim poprzez sponsorowanie finansowe oraz darowizny na rzecz organizacji charytatywnych za pośrednictwem programu „Athletes for Good”. Do grona sportowców z 17 krajów i 37 dyscyplin sportowych wspieranych przez P&G należą między innymi:
W trakcie Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, marka P&G nawiązała partnerstwo z wieloma medalistami, takimi jak Clarisse Agbegnenou, Niek Kimmann, Marie-Amélie Le Fur, Alexis Hanquinquant, Anastasia Pagonis, Lydia Jacoby i Wang Shun.
Od 2010 roku P&G jest światowym partnerem Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (IOC) i niedawno ogłosił przedłużenie tego partnerstwa do Letnich Igrzysk Olimpijskich w 2028 roku w Los Angeles. W ramach tego partnerstwa firma i jej marki, w tym Always®, Tide®, Ariel®, Gillette® i Head & Shoulders®, współpracują z ponad 500 sportowcami, podkreślając ich codzienne zaangażowanie w osiąganie rekordowych wyników, co pokrywa się z dążeniami marki P&G do zapewnienia najlepszych efektów użytkownikom ich produktów.
Procter & Gamble
P&G to globalna firma, która oferuje szeroki wybór zaufanych marek wysokiej jakości, takich jak Always®, Ariel®, Crest® czy Gillette®. Firma działa w około 70 krajach na całym świecie. Aby dowiedzieć się więcej o P&G i jej markach, odwiedź stronę https://www.pg.com lub https://www.pg.com/news.
Niniejsze zawiadomienie ma obowiązek być interpretowane zgodnie z tekstem oryginalnym w języku źródłowym. Tłumaczenie jest jedynie pomocnicze i ma ułatwić zrozumienie zawiadomienia, jednak jedynie tekst źródłowy ma skutki prawne.
Źródło: pap-mediaroom.pl